עמיעד בעולם

בחר את השפה והמדינה שלך

בהתבסס על מיקומך, אנו ממליצים על האתר המקומי הבא:

North America - English arrow
arrow down
סיפור התקנה

שדרוג סינון צד במגדל קירור, ניוקאסל, אוסטרליה

הפרויקט
אנחנו מחויבים - מים נקיים הם חיים
הפרויקט

icon מדינה מדינה

אוסטרליה

icon יישום יישום

מי קירור

icon מקור המים מקור המים

מי קירור

icon פיתרון הסינון פיתרון הסינון

4" מיני סיגמא + מגופי A.R.I

pattern

הרקע

למערכת מגדל הקירור במרכז קניות גדול באזור ניוקאסל שבאוסטרליה נדרש שדרוג ליכולות הסינון כדי לשפר את איכות המים ויעילות השימוש בהם. כמו בכל מערכת מסוג זה, אבק מהאטמוספירה וחפצים זרים חודרים למים, וללא סינון מתאים עלולים להצטבר במערכת, לפגוע ביעילות הקירור, להגדיל את עלויות רכש הכימיקלים ולדרוש ניקוי ידני תכוף יותר.

האתגר

מסנן הרשת ההידראולי האוטומטי הקיים היה מיושן ולא היה מסוגל להתמודד עם העומסים הכבדים של מערכת זו. משום כך נדרש ריקון תכוף של מגדלי הקירור לצורך ניקוי ידני.
הדבר גרם לשימוש מוגבר במים ולהגדלת הצורך בעבודה ידנית ורכישת כימיקלים.

הפיתרון

עמיעד מערכות מים והשותף המקומי שלה, Envirotech עבדו יחד כדי לספק חבילת פתרונות עם המרכיבים הבאים: מסנן מיני סיגמא “ 4 של עמיעד המצויד בבקר ADI-P  עם טכנולוגיית אלחוטית ®Bluetooth  ורשת 100 מיקרון

  • מגוף שמירת לחץ מסדרה A.R.I R20
  • מגוף אל-חוזר מדגם עם מפסק זרימה A.R.I NR-010
  • שסתום אוויר מיקרו ברק A.R.I

בזכות ניסיונה הקודם עם מסנני מיני סיגמא עבור יישומים דומים, חברת  Envirotech ידעה שפתרון זה יהיה אמין וחסכוני עבור הצרכים של משתמש הקצה.

עם המוצרים והתמיכה של עמיעד, Envirotech בנתה מערכת רכובה מלאה, כולל משאבת סחרור, צנרת מפלדת אל-חלד 316 , שסתומי בידוד ומד זרימה – הכול כדי להתאים לאילוצי החלל של האתר. הדבר אפשר למשתמש הקצה להשלים במהירות ובקלות את ההתקנה הסופית של המערכת באתר, עם מינימום זמן השבתה של המערכת וללא קשיים מיוחדים.

תוצאות

חבילת הסינון/משאבה הוזמנה והוגדרה במהירות ובקלות. המוצר האיכותי של עמיעד וצוות המומחים המקומי, יחד עם תכנון חבילת הסקיד והאינטגרציה שביצעה Envirotech הבטיחו תפעול מהיר ויעיל של המערכת, וההשפעה המיידית הייתה תוצאות מצויינות עבור משתמש הקצה.

המערכת שומרת באמינות על ניקיון המגדלים, חוסכת שימוש בכימיקלים ומפחיתה את עלויות העבודה הכרוכות בניקוי ידני.

קבלני מגדל הקירור כבר דיווחו על שיפור משמעותי בניקיון הכללי של מגדלי הקירור בבדיקות השגרתיות שלהם.

מסנן מיני סיגמא נדרש לעבודה קשה מאוד ביום הראשון (98 שטיפות!) כדי לנקות את מי המגדל – למרות ביצוע ניקוז מלא וניקוי מקצועי מספר ימים לפני כן. לאחר הסינון הקשה הראשוני, המערכת מגיעה לשיווי משקל והמסנן שומר על מים נקיים. טמפרטורת האוויר הייתה בסביבות 15-20 מעלות צלזיוס בממוצע, עם רוחות עדינות עד בינוניות.